Να σταματήσουν οι πιέσεις και η επίθεση σε εκπαιδευτικούς και δημόσια εκπαίδευση.
Αφήστε τους εκπαιδευτικούς να στηρίξουν τους μαθητές τους
Συνάδελφοι-ισσες
Η ΕΞΟΔΟΣ χαιρετίζει όλους/ες τους/τις συναδέλφους/ισσες που όλες αυτές τις μέρες κάτω από πρωτόγνωρες και ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να επιτελέσουν το κοινωνικό και παιδαγωγικό τους καθήκον. Να βρίσκονται δηλαδή, ακόμα και σε συνθήκες πανδημίας, κοντά στους μαθητές και στις οικογένειές τους.
Σφίγγουμε το χέρι και υποκλινόμαστε στους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες, ρισκάροντας τη ζωή τους, δίνουν μάχη με το θάνατο και την ΠΑΝΔΗΜΙΑ για να κρατήσουν στη ζωή τους συνανθρώπους μας που έχουν νοσήσει.
Χαιρετίζουμε και ευχαριστούμε όλους τους εργαζόμενους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (καθαριότητα ΟΤΑ, υπάλληλοι μάρκετ, τροφοδοσία, υπηρεσίες κλπ) οι οποίοι όλες αυτές τις μέρες εργάζονται σκληρά, σε απάνθρωπες συνθήκες, για να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες μας.
Δίνουμε την υπόσχεση να αγωνιστούμε με κάθε τρόπο στο πλευρό τους για να μην νομιμοποιηθούν οι απολύσεις, οι περικοπές μισθών, η τηλεργασία με κουτσουρεμένο ωράριο, οι απλήρωτες υπερωρίες, η εργασία την Κυριακή, τα σπαστά ωράρια, οι εκβιασμοί των εργοδοτών.
Συνάδελφοι-ισσες στα σχολεία του συλλόγου μας απεστάλη, το Σάββατο 28/3 στις 16.00 μμ, non paper στο οποίο ζητείται η καταγραφή και η αποστολή στοιχείων κατά σχολική μονάδα, μέχρι 28/3 για τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετέχουν στις ψηφιακές τάξεις της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Θεωρούμε ως απαράδεκτο το έγγραφο για τους εξής λόγους:
Α.Οι εκπαιδευτικοί όποια θέση κι αν έχουν (εκπαιδευτικοί τάξης, διευθυντές/ντριες κ.λπ) δεν εργάζονται Σαββατοκύριακα. Το ωράριο εργασίας για την παρακολούθηση και προώθηση διοικητικών εντολών γίνεται στα πλαίσια του εργασιακού ωραρίου 8.00-14.00 Δευτέρα-Παρασκευή με βάση τον 1566/1985.
Β. Με την ασάφειά του επιδιώκει να διασπείρει κλίμα φόβου στους εκπαιδευτικούς ότι ίσως διακυβεύεται κάποιο κατοχυρωμένο δικαίωμα και χρησιμοποιώντας αυτή την ασάφεια να πειθαναγκάσει να μεταβάλουν τους τρόπους επικοινωνίας που εκτίμησαν ως προσφορότερους με τους μαθητές/τριες τους και έτσι σε βάρος των παιδιών να συμμετέχουν στα μοντέλα του υπουργείου, ακυρώνοντας το βασικό αγαθό της καθολικής δημόσιας εκπαίδευσης.
Γ. Θεωρούμε ότι το Υπουργείο έχει μια ακόμα σκοπιμότητα. Θέλει να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να τους δώσει βορά στον κοινωνικό αυτοματισμό, να αγνοήσει τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Έτσι το Υπουργείο, με εργαλείο αυτούς τους πίνακες ουσιαστικά πιέζει παραπάνω από έμμεσα, σε συγκεκριμένη επιλογή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δηλαδή τις πλατφόρμες (eclass και eme) ή την ιδιωτική πλατφόρμα webex .
- Η επικοινωνιακή αυτή τακτική πέρα από τους προφανείς της στόχους, να μεταθέσει δηλαδή τις ευθύνες της κυβέρνησης στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές και να ανοίξει τη νεοφιλελεύθερη ατζέντα για έλεγχο, ανταγωνισμό σχολείων και αξιολόγηση, έχει και μια ακόμα παρενέργεια. Ωθεί με πρωτοφανή πίεση σε μια διεκπεραιωτική διαδικασία που θα αποθεώσει το φαίνεσθαι και θα υπονομεύσει κάθε ουσιαστική παρέμβαση. Αρκεί να φαίνεται ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί κάνουν μια ανάρτηση στην e class και κάποιοι μαθητές την επισκέφτηκαν και όλοι θα κοιμηθούμε ήσυχοι το βράδυ. Η πραγματική, ουσιαστική επαφή όμως εκπαιδευτικών και μαθητών προϋποθέτει υλικούς όρους, χρόνο, μεράκι, συναίσθημα, έγνοια για τους μαθητές που στερούνται των μέσων, επίγνωση της αγωνίας, των φόβων και του άγχους που χαρακτηρίζει τη σημερινή καθημερινότητα.
- Ποιος φταίει που οι κρατικές πλατφόρμες eclass και eme είναι για γέλια (ή μάλλον για κλάματα) και σέρνονται; Είναι τυχαίο ότι το Υπουργείο παρατείνει συνεχώς τις εγγραφές μαθητών και εκπαιδευτικών στο ΠΣΔ ; Ποιος φταίει που ένα, όχι αμελητέο, ποσοστό παιδιών δεν έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό, δεν έχουν email, δεν έχουν υπολογιστή ή εκτυπωτή, δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ; Προφανώς όταν «απορροφούνταν» τα κονδύλια για τις ΤΠΕ δεν περίσσευαν χρήματα για να δοθούν υπολογιστές στα παιδιά. Ποιος φταίει που το όποιο υλικό διαθέτει το Υπουργείο είναι του προηγούμενου αιώνα; Ποιος ενδιαφέρεται για τα προβλήματα που βιώνει η λαϊκή οικογένεια; Τα παιδιά που ήδη ήταν χτυπημένα από την κοινωνική ανισότητα, ή την προσφυγιά και τη μετανάστευση, τώρα βρίσκονται σε ακόμη χειρότερη μοίρα. Αλλά ποιος νοιάζεται, εκτός από εμάς, για την Χριστίνα ή τον Αμάρ ή τον Άλεξ; ΓΙ ΄ΑΥΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ;
- Η «σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία», δηλαδή το live μάθημα από τηλεδιάσκεψη, όπως προτείνεται από την τελευταία εγκύκλιο, έχει αμφιλεγόμενη παιδαγωγική αξία ιδιαίτερα για τα παιδιά δημοτικού και νηπιαγωγείου. Απαιτεί σε αυτές τις ηλικίες, διαρκή γονική επίβλεψη και συμμετοχή. Δε βασίζεται σε καμία επιστημονική μελέτη και τεκμηρίωση. Αντίστοιχα και στην ασύγχρονη διδασκαλία (με οδηγίες - εργασίες –δραστηριότητες από μακριά) δεν οικοδομείται παιδαγωγική σχέση και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί διδασκαλία. Το Υπουργείο, χάριν εντυπωσιασμού της κοινής γνώμης συνειδητά προχωράει σε βεβιασμένες ενέργειες.
Η διδασκαλία στην τάξη δεν μπορεί να υποκατασταθεί!
Με όλα αυτά δεν είναι τυχαίο ότι το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι επιθέσεις εναντίον των εκπαιδευτικών από ορισμένους «δημοσιογράφους παπαγαλάκια». Λόγω της πολιτικής κατάστασης αυτοί οι αρουραίοι ξαναβγήκαν στην επιφάνεια και μέσα από τα ΜΜΕ προωθούν τον κοινωνικό πόλεμο, τον κανιβαλισμό και την ανθρωποφαγία. Ο ρόλος τους είναι γνωστός. Προσπαθούν να στρέψουν τους εργαζόμενους τον ένα εναντίον του άλλου. Είναι κοινοί προβοκάτορες. Χρησιμοποιούν «επιχειρήματα και λογικές»: «οι εκπαιδευτικοί κάνουν διακοπές και πληρώνονται» ή «δεν ξέρουν από Η/Υ και δε θέλουν αν δουλέψουν στην εξ απόσταση εκπαίδευση..» κλπ. Είναι οι ίδιοι οι οποίοι με μνημονιακές Κυβερνήσεις στήριζαν τις περικοπές στους μισθούς, έλεγαν ότι τα μνημόνια είναι ευλογία, ότι δε χρειάζονται δημόσια νοσοκομεία και σχολεία, ότι οι συντάξεις είναι υψηλές κλπ.
Οι ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης είναι τεράστιες. Παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια με την εξ απόσταση εκπαίδευση για να συγκαλύψουν τις ευθύνες τους για τη διαχρονική εγκατάλειψη της εκπαίδευσης. Ανέχονται και σιγοντάρουν με αλλεπάλληλες δηλώσεις (βλ. δηλώσεις προέδρου ΙΕΠ κλπ) τις αήθεις επιθέσεις εναντίον των εκπαιδευτικών για να ενεργοποιήσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό και να στρώσουν το έδαφος για την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών.
Απαντάμε και ξεκαθαρίζουμε σε όλους αυτούς ότι: εμείς αγωνιστήκαμε και συνεχίζουμε να παλεύουμε ενάντια στις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές υποχρηματοδότησης και διάλυσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης με γνώμονα τα μορφωτικά συμφέροντα των μαθητών μας.
Με βάση τα παραπάνω καλούμε και πάλι:
Τους συναδέλφους να επιδιώξουν επικοινωνία με τους μαθητές και τους γονείς τους και να οργανώσουν τη δουλειά τους με τον τρόπο που εκείνοι θεωρούν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό. Κάθε σχολείο θα επιλέξει τα μέσα, τα εργαλεία, τους τρόπους αλλά και το περιεχόμενο που θα αξιοποιήσει γνωρίζοντας καλύτερα τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών του. Έτσι ώστε να διασφαλίζεται η καλύτερη λειτουργία των παρεμβάσεων αλλά και η ενιαία λειτουργία του σχολείου, απέναντι σε κακόβουλες πολιτικές που επιδιώκουν την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Σε αυτή την κατεύθυνση μπορούν να αξιοποιηθούν: οι ιστοσελίδες των σχολείων, οι ιστοσελίδες των τάξεων, διάφορες δωρεάν εφαρμογές τηλεπικοινωνίας, η επικοινωνία με email, κοινωνικά δίκτυα κλπ.
Όπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε ακόμα και τη σκέψη να μονιμοποιηθούν αυτές οι έκτακτες συνθήκες και να υποκατασταθεί όπως-όπως η διά ζώσης διδασκαλία από την εξ αποστάσεως, ώστε να περιορίσει τις ανάγκες σε αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας, έτσι δε θα ανεχθούμε και οποιαδήποτε αυθαιρεσία από τη διοίκηση. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να είναι σε εγρήγορση και φαινόμενα αυταρχισμού, υποχρεωτικότητας, ελέγχου-αξιολόγησης να καταγγέλλονται άμεσα και να γίνονται παρεμβάσεις επί τόπου.
Το Δημόσιο, Δωρεάν, ανοιχτό σχολείο δεν υποκαθίσταται με κανέναν τρόπο. Επαναλαμβάνουμε ότι σε καμία περίπτωση η εξ αποστάσεως δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία, δεν μπορεί και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να συμβάλλει στην κάλυψη νέας ύλης. Μπορεί, στη συγκεκριμένη συγκυρία, να προσφέρει ποιοτικό, μορφωτικό και δημιουργικό χρόνο και κυρίως την επαφή του σχολείου με τα παιδιά που τόσο πολύ την χρειάζονται σε αυτή τη δύσκολη περίοδο ακόμα και για ψυχολογικούς λόγους.
Απαιτούμε άμεσα από το Υπουργείο Παιδείας να εξασφαλίσει τη δωρεάν παροχή πρόσβασης στο διαδίκτυο σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες και να τους παρέχει δωρεάν τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Δεν αναστέλλουμε τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας ως εργαζόμενοι!
Ψυχραιμία, Αλληλεγγύη, Αγώνας για να μην πληρώσουν οι εργαζόμενοι τον κορονοϊό
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ…
Συνάδελφοι-ισσες
Η ΕΞΟΔΟΣ στην προσπάθειά της να βοηθήσει τους συναδέλφους-ισσες στο παιδαγωγικό τους έργο σας στέλνει για μια ακόμη φορά παιδαγωγικό υλικό με την βοήθεια διαφόρων site αλλά και τις προτάσεις του Συλλόγου ΠΕ Αιγάλεω τον οποίο ευχαριστούμε ιδιαίτερα.
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Εδώ θα ακούσεις ωραία παραμύθια από αγαπημένους ηθοποιούς:
- «Λιλιπούπολη»: Όλες οι εκπομπές της ξακουστής Λιλιπούπολης
- Το σπίτι με τις γάτες
- Ο Ευτυχισμένος πρίγκιπας (διαβάζει ο Δημ. Χορν)
- Ο Μορμόλης (ολόκληρος ο δίσκος του 1974)
- Η αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάντζαροι (εικονογραφημένο)
- Φουφήχτρα η μάγισσα με την ηλεκτρική σκούπα (Ευγένιος Τριβιζάς)
- Η Χιονάτη και οι εφτά νάνοι
- Οι Νάνοι και ο Τσαγκάρης
- Τα τρία μικρά λυκάκια (Ευγ. Τριβιζά)
- Το παπάκι που δεν του αρέσανε τα ποδαράκια του, του Ευγ. Τριβιζά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α. Τα Μαθηματικά και η Γεωμετρία είναι σπουδαίες επιστήμες. Πολλά παιδιά φοβούνται τα μαθηματικά ή νομίζουν ότι δεν μπορούν να τα καταφέρουν με τους αριθμούς. Εδώ μπορείς να βρεις πληροφορίες για την ιστορία των αριθμών, για σπουδαίους αρχαίους μαθηματικούς, εφευρέσεις και τεχνολογικά επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων. Πρέπει να καταλάβεις πόσος κόπος χρειάστηκε για να μπορέσει ο άνθρωπος να σκέφτεται με τη λογική του, να λύνει προβλήματα και να κάνει καλύτερη τη ζωή του….
- Η γέννηση των αριθμών
- Η ιστορία των αριθμών
- Οι αρχαίοι Έλληνες επιστήμονες
- Θαλής ο Μιλήσιος
- Ευκλείδης
- Πυθαγόρας
- Ο πρώτος αρχαίος Υπολογιστής: Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων
- Το πείραμα του Ερατοσθένη
- Η Αρχαία δίολκος της Κορίνθου
- Τα μαθηματικά υδρεύουν τη Σάμο. Το Ευπαλίνειον όρυγμα
- Γυναίκες μαθηματικοί στην Αρχαία Ελλάδα
- Ο μαγικός αριθμός π
- Ο μαγικός αριθμός π (2)
- Αρχαία ελληνική τεχνολογία
- Εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων
Β. Μαθηματικοί γρίφοι και σπαζοκεφαλιές.
Για να αγαπήσεις τα μαθηματικά πρέπει να παίξεις με τους αριθμούς και τα σχήματα, να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει, να σκεφτείς, να ανακαλύψεις, να πειραματιστείς, να γελάσεις μαζί τους. Εδώ υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα αινίγματα σπαζοκεφαλιές και μαθηματικοί γρίφοι. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση…
- Μαθαίνω την προπαίδεια με τα δάκτυλά μου
- Κόλπο για την προπαίδεια του 8
- Κόλπο για την προπαίδεια του 7
- Σοκολάτα που δεν τελειώνει ποτέ
- Μαθηματικά κόλπα
- Σπαζοκεφαλιά με ξυλάκια
- Σπαζοκεφαλιά με ξυλάκια (2)
- Μπορώ να μαντέψω την ηλικία σου με απλά μαθηματικά
- Σπαζοκεφαλιές για μικρούς και μεγάλους
- 3 σπαζοκεφαλιές που θα σε τρελάνουν
- Γρίφοι και σπαζοκεφαλιές για παιδιά Δημοτικού
- Ο γρίφος του Αϊνστάιν
- 10 απίθανες ψευδαισθήσεις
- Γεωμετρία και τέχνη
- Πόσο κάνει
- 5 γρίφοι για γερά μυαλά
- Το αίνιγμα της γέφυρας
Άνθρωπος και περιβάλλον
Εδώ θα βρεις σπουδαία ντοκιμαντέρ για το Σύμπαν, τον πλανήτη Γη, τις επιπτώσεις στη Φύση από τις δραστηριότητες του ανθρώπου. Η λεηλασία του φυσικού περιβάλλοντος έχει δημιουργήσει μια σειρά από προβλήματα. Να θυμάσαι όμως πως η λύση σε αυτά τα προβλήματα ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ…..
- Η Γη Στο Σύμπαν
- Από τη Μεγάλη έκρηξη έως σήμερα
- Τα θαύματα του Σύμπαντος
- Το ρολόι της καταστροφής
- Κλιματική αλλαγή και καταστροφή του περιβάλλοντος. Πώς μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη;
- Πλανήτης Γη, ο Ζωντανός Οργανισμός
- Οι Ποταμοί
- Τα όρη
- Τα ηφαίστεια
- Οι Ακτές
- Οι Έρημοι
- Οι Παγετώνες
- Το Δάσος της Βροχής
- Εντατική γεωργία και κτηνοτροφία
- Περιβάλλον ώρα μηδέν
- Πλαστικά απορρίμματα στους Ωκεανούς
- Ανακύκλωση
- Σώζουμε το περιβάλλον
- Κάνε κάτι για το περιβάλλον
- Προστατεύω το περιβάλλον
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εδώ παρουσιάζονται σπουδαίοι ζωγράφοι και το έργο τους. Κάνε μια περιήγηση και θαύμασε τα χρώματα και τις γραμμές. Θαύμασε τι μπορεί να φτιάξει ο άνθρωπος με το μυαλό, τη φαντασία, τα πινέλα και τα χρώματα. Θαύμασε και ταξίδεψε….
Συλλογή Ιδρύματος Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή: https://goulandris.gr/el/collection/works-of-art
- Αφιέρωμα στον Ευγένιο Ντελακρουά
- Οnline έκθεση της Φρίντα Κάλο με πάνω από 800 εκθέματα
- Henri Matisse | 812 εξαιρετικά έργα «ζωντανεύουν»
- Vincent van Gogh: 825 πίνακες «ζωντανεύουν»
- Βασίλι Καντίνσκι: 366 σπουδαία έργα «ζωντανεύουν»
- Ντα Βίντσι
- Μιχαήλ Άγγελος
- Περιήγηση σε έργα διάσημων ζωγράφων
- Δομήνικος Θεοτοκόπουλος (Ελ Γκρέκο)
- Νικόλαος Γύζης
- Νικηφόρος Λύτρας
- Γεώργιος Ιακωβίδης
- Αλέξης Φασιανός
- Γιάννης Μόραλης
- Θεόφιλος
- Γιάννης Τσαρούχης
- Νικ. Χατζηκυριάκος Γκίκας (ποίηση Οδυσσέα Ελύτη)
- Γιάννης Γαΐτης
Όλοι διαφορετικοί – όλοι ίσοι
Εδώ θα βρεις σπουδαία βίντεο, τραγούδια και ιδέες για τη διαφορετικότητα, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, την ανθρώπινη φιλία, τα δικαιώματα των παιδιών, το ρατσισμό και την αλληλεγγύη. Πρέπει να θυμάσαι ότι στο σχολείο όλοι είμαστε ίσοι πέρα από το χρώμα, το φύλο, την καταγωγή, τη θρησκεία, τις ικανότητες. Είμαστε μια πολύχρωμη ομάδα που αγωνίζεται να ΜΑΘΕΙ και να ΠΡΟΚΟΨΕΙ….
- Τα δικαιώματα του παιδιού
- Αν όλα τα παιδιά της Γης
- Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι
- Αυτισμός
- Η διαφορετικότητα δεν είναι ελάττωμα
- Το δώρο
- Δεν με πειράζει που εσύ διαφέρεις από εμένα
- Χέρια σαν και αυτά (Λοκομόντο)
- Ο Τζαφάρ
- Αερικά και φίλοι διαφορετικοί
- Mην τους Καταδικάζεις. Άκουσέ τους
- Άτομα με ειδικές ανάγκες
- Άτομα με ειδικές ανάγκες (2)
- Σχολείο και διαφορετικότητα
- Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Τώρα που μένουμε πολλές ώρες στο σπίτι θα πρέπει να προσέχουμε το σώμα μας και τη διατροφή μας. Εδώ θα βρεις ασκήσεις που μπορείς εύκολα να κάνεις μέσα στο σπίτι για να κρατήσεις το σώμα σου δυνατό. Επίσης θα βρεις συμβουλές για τη σωστή διατροφή. Εμπρός λοιπόν καλή προπόνηση...
- Γυμνάσου σπίτι (animation)
- Γυμναστική στο σπίτι για γονείς και παιδιά
- Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ της σωστής διατροφής
- Το πιάτο της υγιεινής διατροφής
- Η πυραμίδα των τροφών
ΜΟΥΣΙΚΗ
- Facebook Μεγάρου Μουσικής: κάθε βράδυ στις 21:00 μετάδοση κονσέρτου (κατά τη διάρκεια της καραντίνας)
- Τα όργανα της ορχήστρας
- Τα όργανα της ορχήστρας (2)
- 11 Προτάσεις κλασικής μουσικής
- Τα καλύτερα έργα κλασικής μουσικής (3,5 ώρες με τα διαμάντια της κλασικής μουσικής)
- Μάνος Χατζιδάκις : Το Νησί Των Συναισθημάτων
- Οι Χαρταετοί: Μίκης Θεοδωράκης
- Χάρτινο το φεγγαράκι: Μάνος Χατζιδάκις
- Stand By Me
- Μότσαρτ για παιδιά
ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΟΙΗΣΗ
Εδώ θα βρεις καταπληκτικά ποιήματα και στίχους μελοποιημένα από μεγάλους συνθέτες και τραγουδισμένα από εξαιρετικούς τραγουδιστές. Θα θαυμάσεις το λόγο και τη μουσική. Θα εντυπωσιαστείς πόσο όμορφα μπορεί να ταιριάξει η ποίηση με τη μουσική. Εμπρός λοιπόν….
- Γεια σου κύριε Μενεξέ (οδ. Ελύτης)
- Το δελφινοκόριτσο (Οδ. Ελύτης)
- Το τρελοβάπορο (Οδ. Ελύτης)
- Τα τζιτζίκια (Οδ. Ελύτης)
- Κάτω στης Μαργαρίτας το αλωνάκι
- Λίγο ακόμα (Γ. Σεφέρης)
- Μαρίνα (Οδ. Ελύτης)
- Αυτά τα δέντρα (Γ. Ρίτσος)
- Ερωτόκριτος
- Δέντρο το δέντρο (Γ.Ρίτσος)
- Αν όλα τα παιδιά της γης (Γ. Ρίτσος)
- Η Μάγια (Οδ. Ελύτης)
- Θα βρεθούμε ξανά (Στ. Σαμαρτζής)
- Ο Εφιάλτης της Περσεφόνης (Ν. Γκάτσος)
- Ο παλιάτσος (Μ. Ζαροκώστα)
- Τζαμάικα (Λ. Παπαδόπουλος)
- Φιλντισένιο καραβάκι (Ν. Γκάτσος)
- Ασ’ το το χεράκι σου
- Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο (Μιχάλης Μπουρμπούλης)
- Ο Ανθρωπάκος (Λ. Παπαδόπουλος)
- Η δίκοπη ζωή (Μ. Ελευθερίου)
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Προτάσεις για επικοινωνία με τα νήπια και τους γονείς τους.
Η επικοινωνία δεν έχει σκοπό να αντικαταστήσει το σχολείο. Η σχέση μαθητή/εκπαιδευτικού, μαθητή/συμμαθητών και εκπαιδευτικού/ομάδας μαθητών όπως λαμβάνει χώρα στο σχολείο είναι αναντικατάστατη όπως και η επαφή και η στήριξη σωματική και ψυχολογική που είναι η βάση της εκπαιδευτικής/παιδαγωγικής διαδικασίας.
Σκοπός μας είναι να επικοινωνήσουμε και να διατηρήσουμε επαφή με τα παιδιά και τις οικογένειες τους, να τα στηρίξουμε με όποιον τρόπο μπορούμε την περίοδο που τα σχολεία είναι κλειστά λόγω της πανδημίας.
Προτείνονται βιβλία σε μορφή pdf ή με online αφήγηση για να είναι εύκολο στους γονείς να τα παρουσιάσουν στα παιδιά, να μην χρειάζεται δηλαδή η αγορά βιβλίου.
Για τις πρώτες μέρες:
- Το νησί των συναισθημάτων, Παραμύθι, Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις (συναισθήματα)
- Χέρια σαν κι αυτά -Locomodo- (ισότητα ,διαφορετικότητα, βοήθεια αλληλεγγύη, χορός, κίνηση)
- Ν αγαπάς -Παντελής Θαλασσινός, παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου-
- Το τραγούδι της άνοιξης -Ελεονόρα Ζουγανέλη- Ευριπίδης Ζεμενίδης
- Όπου υπάρχει αγάπη-Στέφανου Βαρελά παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου
- Η πριγκίπισσα που δεν έτρωγε μελιτζάνες- Χρυσούλα Λουλοπούλου (Βοήθεια- αλληλεγγύη).
- Ευχαριστώ μια μαγική λεξούλα- Βασιλική Χουρσίδου (ομόνοια-καλοσύνη)
- ΓΙΝΕ Ο ΜΑΧΗΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ - Songju Ma Daemicke
- Το όνομά μου είναι κορωνοϊός Manuela Molina
- Το κόκκινο κοτοπουλάκι - Ευδοκία Παναγιωτοπούλου (αγάπη-κατανόηση)
- Σταφύλι μικρό και μαύρο ( διαφορετικότητα) – Παναγιώτα Ζέλου
- Ο ήλιος που έχασε το δρόμο του -Ευρυδίκη Αμανατίδου-
- Το αεράκι και η καμινάδα -Ευρυδίκη Αμανατίδου (οικολογία)
- Το συναχωμένο ηφαίστειο -Ευρυδίκη Αμανατίδου. (οικολογία)
- Το νερό και το χώμα -Σοφία Πολίτου- Βέρβερη (ειρήνη)
- Το Βαλς με τα παραμύθια- Κάρμεν Ρουγκέρη
- Οικολογία-νερό
- Δον Κιχώτης- Μιγκέλ ντε Θερβάντες- παράσταση από την πειραματική σκηνή Καλαμάτας
- Ο λύκος ξαναγύρισε
- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ
- ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ